Vinderen af Idényt-prisen 2011 i kategorien “Hårde Hvidevarer” er et dobbelt-opslag for Siemens Hvidevarer. Jeg har stået for tekst og koncept på vinder-annoncen, der har budskabet “Nordens bedste opvaskemaskine”. Annoncen underbygger sin selvsikre overskrift ved at henvise til, at maskinen har vundet hele 4 uafhængige tests foretaget af de forskellige nordiske landes forbrugerstyrelser. Formålet var at imødekomme Idényt-læserens snusfornuft og forkærlighed for saglige argumenter.
Annoncen blev set og husket af ikke mindre end 38% af Idenyts læsere, hvilket er et godt stykke over hvidevarekategoriens gennemsnit på 25%. Se Idényts omtale her.
Jeg vandt også Idényt-prisen i 2010 med en annonce for Bosch Hvidevarer. Se Idényts omtale her.
Ring til John på 42400328 og hør, hvordan dine annoncer bliver mere effektive.