25. januar 2012 havde de første interaktive sæder premiere i en dansk biograf. De 63 Thunderbox-sæder blev sat i bevægelse i BioCity, Århus til premieren på Mission Impossible 4, og hermed var et nyt kapitel i de danske biografers historie begyndt.

Som eneforhandler af Thunderbox stod VisionCom for levering og installation af sæderne i Danmark. Thorup Kommunikation var via en af VisionComs partnere blevet bekendt med historien og tilbød at “sælge den ind” til de førende medier. For et produkt med så bred en interesse var første prioritet naturligvis et af de store landsdækkende medier. Produktets karakter gjorde en tv-reportage oplagt, så vi besluttede at gå efter det mest ambitiøse mål – TV2 Nyhederne.

Thorup Kommunikation indledte en dialog med TV2 Nyhedernes redaktion, hvor vi lagde vægt på at historiens brede appel og historiske karakter. Efter en række samtaler med redaktionen lykkedes det at skabe interesse og forståelse for historien og overbevise TV2 om at historien var godt nyhedsstof.